Shopping med morsan:D

Ja, idag var jag ju shoppade med morsan och här kommer bilder på det som jag köpte:)


Ny telefon till mitt rum min klack sko orkar jag inte ha längre:P

 
En väldigt nirr tröja:)

 

 
Min favorit från dagen faktiskt:)

 
Den här var fett skön:)

 
Den här var så fin:)

 

 

 
Hehe min fot är med lite grann:P

 
Det här var oxå en favorit:)

 
Ett par jeans väldigt nirr:)

 
Jeans tajts så jäkla sköna:)

 
En tränings overall är bra att ha:) Nu när man har ute idrott:)

 
Och till sist en skarf den är så snygg:D

Aja det var alla nu är det sims time för mig


Kommentarer
Postat av: Vican

Najsiga prylar! ;)

2010-09-06 @ 20:25:58
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0