Orientering!

Hola alla tossenötter ute i stugan:)

Imorgon ska vi ha någon himla orientering fy f*n vad det är tråkigt, det kommer säkert regna också:/.

Jag är så trött på allt regn det bara regnar och regnar och regnar. Man kan ju inte vara utomhus med sina amigos!:(

Men tillbaka till orienteringen fy vad tråkigt det är man gör absolut ingenting förutom att typ springa vilse i skogen:/. Men som tur är så har man ju lite helg efterråt:) I helgen ska jag typ inte göra någonting jag tänkte ringa Erica och fråga om hon kunde hjälpa mig och städa ut rummet tills jag ska flytta ner (hon erbjöd sig). Men det kommer dröja tills jag får mitt nya rum:(

Aja, nu ska jag dra adios

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0