Jag är tillbaka=)

Ja, rubriken talar jag coolingen är vid liv. Har inte orkat blogga på länge men nu har jag tagit tag i saken:)
Iallafall idag så har jag spelat bad minton med farsan. Jag sög på att surva (stavfel?) men jag lärde mig och sen när vi drog därifrån så var jag the king of the badminton:D
Imorgon så är det vällingby centrum som gäller (TAGGA). Måste ha nya kläder. För jag och mamma städade min garderob och jag har typ två par jeans och 5 st tröjor kvar!. Så stor shoppng blir det imorgon:D

Idag när jag kollade lite på ginza på datorn så hittade jag grey's anatomy wii spel ska lungt beställas (stavfel?) Fy vad nirr man ska typ rädda sjuk huset från något dödligt virus.. Hehe jag är helt besat av grey's anatomy:D

Aja sims time


Kommentarer
Postat av: manne

härligt att du använder ordet "nirr" ;)

2010-09-04 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0