Hade världens pangdag igår:)

Tja alla coola:)

Igår hade jag världens bästa dag.

Först så tog jag, Erica och Amanda 10.54 tåget in till stan för att shoppa och kolla på bio:) Först så shoppade jag presenter till maskeraden jag skulle till på kvällen, sen så åt vi lunch på mcdonalds. Där det var någon tjej som gick runt och gav gratis glassar till folk. Amanda blev fett sur för att hon inte fick någon... Sen så gick vi till bion för att kolla på ''i rymden finns inga känslor''. Den var fett bra. Alla borde se den..

Sen när vi åkte hem och satt på tåget så satt vi tre och undrade över vad jag skulle vara på maskeraden som var hos Camilla och Tyra . Det slutade med att jag blev en aik fotbolls-spelare. Hade på mig aik tröjan och lånade pappas aik shorts hehe lite stora:P Sen gick jag till festen. Och det var typ världens bästa fest det var fett kul att 3 killar var med så vi körde sannning eller konka.. Hehe en gång så frågade jag Paloma sanning eller konka. Och hon tog konka så tvingade jag henne att pussa Olle.. Men sen så frågade hon Jack och han tog konka och då tvingade hon Jack att pussa mig fy fan säger jag bara.. Och sen tog jag konka en annan gång när det paloma frågade och då blev jag tvingad att pussa Camillas stora syster:P
Men festen var fett rolig iaf tror jag oxå ska bjuda killar på min fest:)


Kommentarer
Postat av: Paloma

Ahw, den kvällen glömmer vi aldrig Malin! :D

Hatar dig för de du gjorde, och älskar dig du är så skön ju :) <3

2010-09-12 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0