Naww, ska bli så mysiigt imorgon!

Hellusen på dusen, haha nej skoja bara^^
Imorgon ska det bli så najjs fast vi ska åka skridskor... Vet ni varför det ska bli så najjs? Haha, det borde ni veta om ni har läst tidigare inlägg. Det är för att jag och Matilda ska sova över hos Malin imorgon! :D ♥ Ska bli skiit kul!

Föresten, jag våldgästade Matilda idag innan skolan.
Sms:
Om du inte är i skolan 20 minuter innan vi börjar kommer jag och våldgästar dig! :D //Linda
Haha:) okej :p //Matilda
Ärligt jag gör det! //Linda

Ja, så blev det. Men jag han typ inte "våldgästa" henne. Hon skulle precis gå till skolan när jag kom. Snacka om slöseri med tid -.-' Men det var kul! ;P
Nu ska jag ner och käka, och sen ska jag duscha och mysa med familjen. Vi ska kolla på Robinson, skit kul! Någon mer som ska kolla ikväll?


Kommentarer
Postat av: Vican

Blogga! :)

2010-10-16 @ 15:30:19
URL: http://vicantojja.blogg.se/
Postat av: Vican

Antar ni min utmaning? Läs på min blogg ;P

2010-10-21 @ 15:08:04
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0