Camilla och Alicia imorgon! :D

Hejsan!
Jepp, ni ser ju rubriken ;) Ska iallafall bli skit kul! Och jag har gjort en lite upptäckt idag också:D Camilla har blogg! Visste inte jag, men varför skulle jag veta det? ;P
A, men dom kommer hit imorgon dom små skitungarna! Camilla ska typ vara här till kl 5 och sen ska jag och Alicia följa med henne en bit på vägen. Sen går vi till Mc donalds och käkar (jag och alicia) och sen går vi till hemköp och köper lite godis och läsk, och en film som jag hittade på hemköp! Eller, om Alicia vill se den såklart!

Sista inlägget för idag!


Kommentarer
Postat av: Vican

Hoppas ni får det kul^^<33

2010-10-08 @ 17:56:44
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0