Väntar på att telefonen ska ringa...

Hejsan, idag ska jag vara med Victoria. Skojigt va? Men eftersom hon inte har ringt än så börjar jag bli lite orolig.... Så jag tar och ringer! Snart. Jag och Malin är icke bra på att uppdatera, vi är hemska ;)
Och på tala om ingenting: Jag har färgat håret, blonda och bruna slingor. Det blev väldigt nice! Om ni undrar så är det Emelie, min storebrors tjej,  som har färgat. Hon är frisör, hon har klippt mig också. Och så vill jag bara påminna er alla om att jag fyller år på lördag! Fast då har jag inte tillgång till en dator, jag är i Småland med familjen då. Vi ska fira min födelsedag där, mycket mysigt!
Nu är det dags att ringa lilla Vican! Puss och kram på alla rump-nissar, inga andra!

Kommentarer
Postat av: Vican

:) va inte vaken xD

2010-11-02 @ 15:46:13
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0