Bara så att ni vet, jag har ett liv

Aa, faktiskt så har jag ett liv utanför bloggen och jag har som sakt levt det livet ett tag nu. Har bara inte haft lust att blogga, men nu fick jag det och eftersom jag har fått lite klagomål! Ska skaffa mer läsare och massa annat grejs eftersom jag inte har varit aktiv. Och det där "bråket" är löst nu, så det är inget vi behöver ta upp på bloggen, eller hur MALIN? Jag ska ha läx-förhör imorgon, kommer suga. Min lärare kommer döda mig... Ska till skolläkaren också, hade tänkt att Malin skulle kunna visa mig vägen dit, för som hon vet så kan jag komma vilse, höhö. *INGA KOMMENTARER*
Dåliga grejer som har hänt när jag inte har varit aktiv:
- Jag och Malin har bråkat
- Min lärare suger (men det visste vi ju sen innan)
- Min väska har gått sönder
- Jag tappade ploppen till mitt örhänge
- Jag vill ha en ny mobil, men jag kommer troligt vis inte att få någon.
Blää, bloggen kanske ger mig tur på något sätt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG vEEEEET! Men de e såå kul när du bloggar<33

2010-11-29 @ 17:50:34
Postat av: Vican

De va jag (vican) glömde namn<33

2010-11-29 @ 17:51:02
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0