Vill till ullared!

Tja!
Jag är så ledsen för att jag inte har skrivit på två dar jag har bara inte haft lust!
Men jag skulle åka till tekniska musèet med mamma och pappa och äta lunch i kanästornet men det blev polismusèet istället för jag, mamma och pappa ville pröva något nytt vi har redan vart på teknsika flera gånger. Men inne på polis musèet fick man inte ta kort tyvär så jag har inga bilder (hoppas ni förlåter mig!)
Sofia och hennes kompisar har varit på ullared dom åkte ner dit med bil väldigt långt! Sen kom Sofia hem och hade typ köpt tre varor lite för att åka 40 mil för men syftet kanske var att bara umgås dom fem kompisarna;-P

Har ni hört föresten att det ryktas att Miley cysrus i gravid jag fick en skvaller tidning som heter ''Veckans nu'' och där stog det att hon var förlovad och bodde i ett hus med hennes pojkvän Liam i en egen villa som kostade 22 miljoner. Och att hon var på en gala där hon smekte sig om magen 24/7 så alla trodde hon var gravid men det är bara hon som vet;-P 

Hare bäst 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pälle

snälla berätta inte om mig jag vet att ni vet att de e jag (erik) men jag tycker bara att de e kul att andvända andra namn. Vem betalade bänsinen??:P

2010-05-17 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0