Våår!


Se upp i backen för här kommer Sara!


Vican gmn!♥



spåra inte ut helt nu?!


Åh nej! Jag har också spårat ur!



Finaste bilden på oss två eller hur?


Buhuu!... Jag är upp och ner!


Naturfotografen number one!


Fint!
'

Men Victoria då! ♥


Mitt och Saras Sandslott.


Men Victoria, Victoria, Victoria, krattar du onsyliga löv igen?


Fjärilen är typ förstenad?



Lite vår, lite vi!



Vatten! WOW!



Min dröm, att vara ett flygplan!



Vicans dröm, att komma till himlen och bli en ängel, men hon är ju redan en ängel så bara himlen kvar då;) ♥



Gahh! En humlis, en död sådan!



Naturen+Jag= Bäsa vänner! Trädet låter mig till och med sitta på den! Jag är dig evigt tacksam lilla trädet!



Jag håller mig därimot lite längre bort från stolpen...

Njuter av solen! Vad annars kan man göra på våren? ;)

Pussochkram, The L`girl♥
LOve and Peace!


Kommentarer
Postat av: Vican

Love ya♥=D

2010-05-14 @ 14:44:17
URL: http://hellosweety.blogg.se/
Postat av: Vican

Gå inte in på den bloggen som står på förra kommentaren!♥

2010-05-14 @ 14:45:03
URL: http://sotistojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0