Tjabbabalabba!!!!=)

Tja=)
Vad händer i ert liv idag då själv så har jag varit med Linda trevligt=)

Men nu ska jag berätta vad jag gjorde i helgen eftersom jag tog en liten blogg paus en väldigt liten sådan;p
Men iaf i lördags så var jag på k-ruta (stavfel?) sen kom jag hem vid tre och spelade sims i 7 timmar från tre till tio bara ett avbrott för mat (Jag har inget liv)..
Men i söndags så spelade jag bara sims i två timmar känner mig väldigt mogen;-P Men sen så gick jag på A.I.K. match very nice A.I.K. vann vilket jag tyckte var väldigt bra eftersom det inte gått så bra för A.I.K. HITILS!

Men nu ska jag gå ner och titta på äntligen hemma med familjen känner mig väldigt mogen idet också//Malla=)


Här är en bild från kallhällsparken dok inte från idag

 

Jag glömde skriva att jag Linda och Mihriban var i kallhällsparken idag Mihri var också med ett tag men sen var hon tvungen att gå hem;-P


Kommentarer
Postat av: MIHRI ♥

tydligen var mamma hemma-.- min pappa lura mej:(hah men han ville att jag skulle sitta barn vakt till mina kusiner;)

2010-05-11 @ 22:25:36
URL: http://miikis.blogg.se/
Postat av: MIHRI♥

tydligen var mamma hemma-.- min pappa lura mej:(hah men han ville att jag skulle sitta barn vakt till mina kusiner;)

2010-05-11 @ 22:26:28
URL: http://miikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0