Tillbaka från städningen!

Jag är tillbaka!
Det gick snabbare en jag trodde att bli klara.
Vi hittade massor av ölburkar och Matilda hittade ett par kalsonger! Ett bevis på mordförsök sa hon.
Jag gick med pappa, Matilda och Malin och sen kom Roshine och hennes pappa och typ tog förgivet att dom var med i våran grupp, det fick dom ju men man kan ju fråga först.
 
Idag försökte jag lägga in två inlägg  innan städningen men dom bara raderades, ja det var mitt fel jag var lite klumpig och kryssade bort sidan men man kan ju lägga lite skuld på blogg.se 

Min vanliga otur.
Jag hittar inte den förbanade sladen till kameran så att jag kan lägga in bilder till datorn! 
Det är därför ni inte har fått så mycket bilder, och jag kan typ inte lägga in bilder från mobilen till datorn X( 

Jag tycker att det är lite tråkigt med inga bilder alls men jag kan inte göra något åt det förutom att lägga in massor av onödiga bilder från goggle eller gammla bilder, och dom är inge roliga...

Dusch dags!Snart iallafall xD 

puuss Linda♥ <3 




P.S. Man kan verkligen känna vårkänslan ute! D.S.



 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ledsen att jag inte kunde komma men jag mådde inte bra

2010-05-04 @ 18:35:41
Postat av: Linda

sv: det gör inget gmn!<3

2010-05-04 @ 18:55:42
URL: http://systrarnablondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0