Söndagar suuuuger!

Söndagar är onödiga, man har ingenting att göra och det går bara repriser på TV.
Men en positiv sak är att det har blivit varmare, vinter gå och dööö!
Jag tänker på att cykla hem till Malin men när jag och Cajsa åkte på cykel och delade ut reklam på stålringen och tenringen så plingade jag på Malin men hon var inte hemma:(
Jag ska försöka ringa henne.
Vill bara ha något att göra för en liten stund...
Tänker också på att åka till Hemköp och köpa lite godis och läsk, typ som en extra lördag men jag pallar nog inte.
Vi får se helt enkelt! Jag börjar med att ringa Malin!
//Linda


Kommentarer
Postat av: carina

håller ABSOLUT med om att söndagar SSSSUUUUGGGEEERRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-02 @ 19:55:57
URL: http://caracala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0