Malin eller Hemköp?

Såklart MALIN!
Jag ringde Malin och hon svarade.
Hon hade varit på en A.I.K. match(som vanligt? :P) medans jag och Cajsa hade varit ute och delat ut reklam.
Men jag kunde komma iallafall, det kändes som att jag trängde mig på en aningen för dom satt och åt mat när jag kom xP Men dom var trevliga som alltid och jag fick sitta med dom vid matbordet fast mamma sa att jag inte fick det. Men det var nästan som självklart för dom att jag skulle sitta med dom när dom åt.
Efter maten så gick vi till lekparken bredvid och gungade och flumade runt.
Det var en söt liten kille, typ i 2 årsåldern som kom till lekparken innan typ när jag skulle gå förbi hem till Malin.
Han var läskig, men han var SÖT!  Ni tycker säkert att jag är skum för att jag tycker att en 2åring är läskig men söt, men det är sån jag är:)
Jag och Malin satt iallafall och lyssnade på lite musik(Ahmed song) och Malin började prata om sin kusin Oskar som typ sjunger på " sov nu min lillasyster" och tyckte det var skit kul.
Fast det var ganska kul xP
Hemma bjöds det på hemgjort pizza *mumms* och vatten( kunde vara bättre, som cocacola) .
Gott gott ;P
Sista inlägget för idag så godnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0