Jag är vid liv!

Tjobreeee!
Vad görs i ert kära liv idag själv så har jag precis kommit till Göteborg;-P. Jag har ju typ inte skrivit på bloggen på typ en hel vecka panik!.. Och jag har inte spelat sims sen i söndags och min dator är hemma så jag kan inte spela sims här heller (bloggar från pappas dator). Men i onsdags så åkte ju vår klass på klass resa vi kom hem i går så vi sov bara där en natt. Men som Linda skrev i ett tidigare inlägg att det kommer låta sjukt om man säger att man hissades upp i en sele av sina kompisar och sedan drog man i en spak så åkte man bakåt;-P

Aja imorgon så ska iallafall pappa och hans kompis springa Göteborgs varvet vi får se hur det går..

Aja ha det gott

Kan tyvär inte få tag i min signatur så det går bli så här istället Malin♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0