Jag är tillbaka=)

Tjena=)

Vad gör ni en dag som denna? Själv så bloggar jag (tror det blir lite sims sen har inte spelat sedan förra söndagen:-O!) Iaf jag har en fråga är det några vuxna som läser vår blogg i sånnafall så får jag panik!:-P (Skoja) Idag så var jag med Linda typ en pytte stund för jag ska ju vara brud-tärna på ett bröllop så jag måste ha special sydda klänning. Så jag skulle prova den idag;-P  

Imorgon så är det iaf barnbytar dag längtar lite men det känns jobbigt att sluta kolarängen och börja källtorp som 6 klassare känns otroligt jobbigt...

Nej vet ni vad jag kom på att svenska hollywoodfruar är slut (lite efter) Aja jag får leva med det:-P

Det kanske inte var så mycket intressant inlägg då och jag skrev inget om götet men det gör jag i ett annat inlägg nu är jag så sims freekad så jag vill bara starta=)

Hare gott (som dom säger där nere på västkusten=)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: erre

Du kommer att bli en utmärkt sexa! ps. oscar kan ju alltid skydda dig mot äldre fjorrar om du vill ;D

2010-05-25 @ 16:58:23
URL: http://erreochmanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0