I am back!

Hejsan xD
Jag är tillbaka från sommarstugan! Det var väldigt trevligt, men sen jag var hos Malin har jag tänkt på sims2 en hel del xP
Jag har desutom lärt mig lite rövarspråk. Det är skitskumt och jag har också lärt mig att respektera pussel-läggare. Jag har aldrig tänkt på att det skulle vara så jäkla svårt!
Jävla pussel...
Ja och så ställer pusslet till det för min klumpighet också, såklart?
Jag tappar ut ett 1000 bitars pussel över matsals golvet...
Och mer respekt för att duscha har jag också fått.
Om jag slipper att duscha i vedbon så är jag hur glad som helst!
Jag hoppas ni får lite skratt på en tråkig söndag, och det behöver jag!
Ska kolla lite bloggar om någon har skrivit något roligt.
Tjingeling! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0