Barnbytar dag.

Tja bloggen=)
Idag så var ju det barnbytar dag och det känns lite jobbigt att sluta kolarängen och splittras från min klass och min väldigt braiga lärare som är jätte bra men även om allt det där är jobbigt så känns det på något sätt bra för nu har jag gått på kolarängen i 6 långa år men nu så är alla dom åren slut men det känns bra att sluta för nu har jag ingen aning om vad som väntar mig;-P
Men det har typ varit världens stohej med klasserna mellan jag Linda och Alicia för Alicia vill börja i en annan klass men det vill inte jag och då tror jag att Linda inte riktigt visste vad hon skulle göra för det kan ju jag förstå det är ganska jobbigt att välja mellan sina två bästa kompisar som har olika viljor. Men jag kommer iallafall börja iden här klassen som vi hade idag vare sig Linda och Alicia börjar där eller inte. För det var en bra klass man har ju 10 styken från sin andra klass istället för att börja en helt främmande klass eller typ främmande iallafall.
Men iallafall idag på barnbytar dagen så fick vi först äta bulle och dricka saft och träffa våra hand ledare. sen fick vi gå till klassrumen och göra namn skyltar sen fick vi gå på en tips-runda och kolla på musikal som 9:orna hade gjort den var bra lite svår att fatta i början men när man kommit ett tag i pjäsen så var den bra.=)

Hare bra (det kommer nog inte bli något inlägg om götet det hände typ inget där förutom att pappa spran göteborgsvarvet (han sprang på 2/h och 11 min) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0