Ängsjö♥

Idag var jag på ängsjö med klassen, det var väldigt kul faktiskt, men bara lite kalt.
Ja tog lite bilder också men pallar inte lägga in dom, det var inte så många heller.

Först på ängsjö så gjorde vi utematte(skit booring!)
Sen kastade vi spjut och det gick inte så bra för mig xP
Sen om jag minns rätt så hade vi någon aktivitet med Marcus(gympalärare), först spelade vi fresbee(felstavat?)
och sen så spelade vi fotbollsmatch.. Mitt lag förlorade på både fresbee och fotboll! Jag var ganska bra på fresbeen, men jag var absolut inte super bra! Sen var det ju fotbollen *suck*, jag var nog bäst på att vara ivägen för mina lagmedlemar...  Jag sög!
Ja om man ska säga vad som gjorde denna dag kul så var det; Inga lektioner och röra på sig istället för att sitta i ett klassrum och dö av tråkighet;
Love and peace! ♥
//Linda


Kommentarer
Postat av: Miikis<3

hahah Linda du ägde mej på spjut skiten

2010-05-10 @ 21:38:00
URL: http://miikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0