Städa/Nice eller Bajs

hejsan
Mamma har fått för sig att vi ska storstäda i huset idag, mitt rum inklusive hella huset ser ut som det har varit jordbävning eller nåt..
Inga rörmockare har kommit tillbaka(som tur är) och jag kunde inte gå på teatern idag heller:(
Näsan riner som bara den och jag vet inte vad jag ska tackla undan den med!Desutom hostar jag oxå som ni redan vet om ni läste förra inlägget.




♥Inget jusst nu precis




SJUK- det är aldrig roligt att vara sjuk och inte kuna vara med kompisar. Eller att vara snorig och hostig!
•TEATERN-Jag kan inte gå på teatern.
•OLJUD-Borrmaskin, vad som helst som låter förfärligt eller för högt ( min lillasyster t.e.x.)

Tjo/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0