Sjuk:(

Heej
Jag är sjuk och har bara suttit i pyjamas och morgonrock i tre dygn snart, tror att det är tre dygn iaf.
Jag hostar är snorig, och då menar jag att jag är rejält hostig och snorig:(
I förigår kom några rörmokare hit (för att vi renoverar badrummet) och hade öppen dörr för att dom skulle få in stora saker till badrummet, och det blav iskalt i huset, och när dom kom så plingade dom på och där stod jag i morgonrock och pyjamas och såg ut som en tönt!!
Och sen kom Erik med läxorna oxå eftersom han typ går förbi mitt hus när han är påväg hem.
Ser hemsk ut iaf, och igår vann Mattias, jag vet inte vem jag hejade på, dom var lixom mina favoriter och sen kom båda till final, det är ju bra iförsig, men vem ska jag heja på i finalen då lixom?
Jag kunde inte gå på teater idag eller i torsdags:`(
Jag ska göra någonting annat nu  så Hejdå
 Linda<3♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0