Pizza:P

Vi ska äta pizza, på en måndag, mumma:P
mamma tänkte göra blodpudding men jag försvarade med att vi åt det på skolan, så det fick bli pizza.
Som straff fick jag följa med och hämta den, men det var inte så farligt:)
Malin har typ tagit en blogg paus, en väldigt lång bloggpaus, men det gjorde jag förut<33
Har ingenting att skriva om, förbarmande!



Haha hitta en bild på malin, hon var nog lite flum där:P
Måste göra något med henne, saknar henne, fast vi träffas i skolan men ni fattar :´(
Puuss och kram Linda ♥ <3


Kommentarer
Postat av: Abby

Svar: Tack så mycket! Allt bra med dig? :)

/A

2010-03-15 @ 19:15:08
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Malla här

Hur fick du tag på den där bilden??=)

2010-03-17 @ 18:47:39
Postat av: Linda

jag kopierade från erreomannes blogg=)

Svar till malin=)☺

2010-03-17 @ 19:28:05
URL: http://systrarnablondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0