Gladpåsk! (iförskott)

Hej
Snart äre påsk, inte idag men på tordag, då är det oxå min mammas fördelsedag:P
Jag har inte köpt något till henne än, jag känner mig pank och taskig:(
Jag är pank jag har bara 40kr:P
Hatar nationellaprovskiten, vi har det typ varje dag nuförtiden det är skit tråkigt!
Vi fick fika idag på extra matten och vi fick spela ett roligt spel, Alicia kom 1:a och jag 2:a, Paloma 3:a och Mihriban 4:a, haha hon som låg så bra till i början och däcka i slutet:P
GÅR INTE ATT LÄGGA UPP EN BILD!
JÄKLAR OXÅ!
malin skriver kanske idag vi får se:P
glad påsk(iförsott)
puuuss Linda<3


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag fyller år idag också =)

Visste inte att din mamma gjorde de..

2010-04-01 @ 19:50:36
URL: http://ordblirtillmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0