E på pappas jobb:)

Tjoooo, e på pappas jobb på en fest, en av pappas jobbar kompisar går pantion (stavfel?!). Väldigt tråkigt jag gillar henne väldigt mycket hoppas vi håller kontakten även fast hon inte jobbar på pappas jobb..Hon gav mig ett halsband idag som är äkta silver (det är jätte fint.)
Men iaf Linda är på hennes landställe och hon ska fira midsommar där, så ni får nöja er med mig så länge:)
Och vet ni vad solsidan har kommit ut på dvd!! Måste köpa kostar 249-: på ginza om ni undrar:) Tror jag ska köpa den imorgon så kanske den kommer på lördag:)
Jag har typ helt rest bort från sims världen. Ni vet igår när jag skrev att jag och Linda skulle spela, så spela i typ 10 minuter, sen tröttnade jag och Linda var helt inne i en film så vi stängde av:( Aja nu måste jag sluta ska gå ut och chilla med de andra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0