Bloggar från Sofias nya dator:-P

Tjoo, vad händer?, själv så sitter jag och kollar på tennis med pappa och Oscar.
Oscar sov över här inatt väldigt härligt dock så blev jag lite sur för jag sov till 11 (jag sov bort halva dagen!).
Men iallafall igår så var det ju stockholms maraton, jag var inne i stan och kollade med Oscar,Erre,Manne,Katarina, Anne och Anders. Katarina är Oscar och Erres mamma. Men Lankan (min farbror) sprang stockholms maraton så vi var där och heja. Och Erre och Manne hejade på alladet var väldigt kul för dom sa typ kämpa på och gud vad snygga ni är till alla som sprang förbi. Sofia hade tog ju studenten i fredags och fick en rosa mini dator av mamma och pappa som jag sitter och skriver på nu. Av mig fick hon en handväska ett grönt nagellack och en blomma och av pappas jobbarkompis fick hon en kaffebryggare en brödrost och en vatten kokare. Och så fick hon 50 presenter till för det var typ 50 på festen men dom orkar jag inte berätta om;-P
Aja ha det gott 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

läser just nu detta inlägg på min rosa minidator :D

2010-06-07 @ 09:23:13
Postat av: Erik

Tja de e erik här jag hoppas att datorn e bra och att du har kul.



PS.Vill göra reklam för min musik blogg

2010-06-07 @ 18:32:43
URL: http://musiicboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0