Avslutning.../Sommarlov(!)

Jippie!Det är SOMMARLOV!!!

Malin ska resa runt lite, England tillexmpel, där ska hon vara brudtärna. Jag tror det var hennes mammas kusin som skulle gifta sig. Men sen ska hon till Barcelona också, men jag tror att hon skulle åka till något annat land men isåfall så vet jag inte vart hon ska. Men hon tyckte det var jätte jobbigt att sitta på ett flygpaln efter skolavslutningen. Så Malin kommer ju inte kunna blogga.

Alla grät på skolavslutningen, lärarna grät, klasskompisarna grät. Det var så jobbigt!
Jag vill inte börja i en ny främmande skola! Jag vill gå kvar i Kolarängen, och jag vill gå kvar i 5e!
Alla kommer ju inte heller gå till Källtorp efter sommar, klassen kommer ju splitras!

Det ska bli skönt med sommarlov såklart men att inte komma tillbaka till Kolarängen och 5e det är en stor besvikelse...
Allt ska alltid vara så orättvist!




Kommentarer
Postat av: Vican♥

Visst e de sorgligt att klasserna splittras?? Mer än hälften av min klass går på Engelska skolan!!



Vi går iaf i samma skola men inte samma klass!!♥

2010-06-11 @ 12:54:51
URL: http://sotistojja.blogg.se/
Postat av: Vican♥

Visst e de sorgligt att klasserna splittras?? Mer än hälften av min klass går på Engelska skolan!!



Vi går iaf i samma skola men inte samma klass!!♥

2010-06-11 @ 12:57:51
URL: http://sotistojja.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jag vet gumman <3 Men vi måste hålla ihop!

2010-06-15 @ 11:00:48
URL: http://aliciarudberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0