Världens sämsta sommarlov!

Tjena:) 
Jag är hemma från småland nu, jag åkte buss hem det var jätte kul där, vi var på Astrid Lindgrens värld. Men det var 33 grader varmt, så vi årkade inte så mycket. Vi var inne i Lotta på Bråkmakagatans hus. Där dom spelade in! Fett coolt:)
Nu till dåliga nyheter:
det här är inget bra sommarlov! Sofia flyttar hemifrån om en månad;( och pappas gudfars fru dog!;( 

Aja nu till godare nyheter, jag ska på 18-års fest idag, Sofias kompis Amanda fyller år, så jag och min familj ska dit idag:) 
Och på fredag så är det kusin-mys, alltså jag, Sofia, Erica och Oscar ska äta tacos och kolla på '' en princessas dagbok''. Så skoj för Oscar:D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0