Ska till ks imorgon (mamma jobbar där jag ska hälsa på)

Tjoo:)
Imorgon ska jag först in till stan med farmor och farfar sen ska vi träffa pappa. Då ska vi äta lunch på en resturang. Sen ska jag till mammas jobb. Fett kul hon jobbar ju på värsta grey's anatomy sjukhuset. Så vi ska gå runt och leka coola och sen äta mjukglass:)Hoppas vi ser någon läkare som springer:) Hehe:P
På fredag drar jag till Varberg. Till min morbror sen kommer mamma och pappa och hämtar mig på måndag så åker vi till öland sen till kalmar tror jag sen till skåne så jag kommer inte blogga på två veckor:( Men jag tror Linda kommer hem nästa fredag:) Så hon kommer nog blogga lite. 

Hare bäst


Kommentarer
Postat av: Tove & Alicia

Till Linda: Det var Nathalie, Vican's kompis som tagit bort bloggen, var aldrig med henne! Hon är ond! //Båda

2010-08-03 @ 21:42:33
URL: http://sssoulmates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0