SJUK!!

Hejsan!

Jag är sjuk det är så tråkit.. Imorgon så är det friluftsdag.. Jag och Alicia ska åka stjärtlapp i bruket! Vi ska gå ända dit.. Som om jag är sjuk i morgon också så tycker jag synd om Alicia för jag sa till henne att jag jätte mycket ville att hon skulle välja sjärtlapp så gjorde hon det bara för att jag ville det.. Men som tur är så tror jag att det är andra tjejer från 5e som ska åka sjärtlapp=)

SNART ÄR DET SÄLEN SOM GÄLLER!!Gud vad jag längtar.. Det ska bli så hiimla kul att åka snabbt ner för dom blåa och gröna backarna.. Så kanske det kommer att bli en röd backe också men det tror jag inte för sist jag åkte ner för en röd backe så ramla jag;P

Aja tjadå//sjuklingen Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0