Kort inlägg

Hejsan!
Idag var jag med malin, jag är ledsen att vi inte bloggade någonting men vi tittade på film och spelade spel, okej vi han aldrig spela spel, men vi började nästan,men sen ringde pappa och sa att han stod utanför med bilen och att jag skulle komma ut:)
Ska snart ner och titta på lets dance, och föresten min kära bror kommer idag!!
Han har fyllt år och vi ska fira det(lite sent:P) och jag är så slarvig att jag har glömmt en present!
Till och med min lillasyster har en present till honom( en blomma) men det är iaf någonting! 
Hejdå, och sorry igen att jag och malin inte skrev någonting idag!

Malin:P

Jag och malin på kolarängsdan:P Vi är tvillingar!


Kommentarer
Postat av: Paloma

Naaw! Fett söta ni va!<33

2010-02-26 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0