Jag och Linda=Bästisar för evigt=)

Idag så var jag med Linda det var jätte kul vi spelade sims och åt mellis.. På söndag så har ju jag och Linda vår 3-årsdag .. Men Linda har teater då så vi ska gör nåt på Lördag.. Längtar!!!! På sportlovet ska jag till sälen. Jag,Sofia,Mamma,Pappa,Mina kusiner,Min Faster och farbror=) Se upp i backen för Malin=).. Vad ska jag skriva mer jag har inte så mycket att säga men jag kan ju lägga in en bild på mig=) och sofia.... Det blev ett litet tekniskt fel för min bild ska vara där nere dåra men det gör väl inget.. Tjadå///Malin



       


Kommentarer
Postat av: sofia

se upp i backen för Sofia ska det stå ju!

2010-02-13 @ 11:29:55
Postat av: erre

oscar är nog den största faran!! :D

2010-02-14 @ 13:44:03
Postat av: sofia

men han är nog mest en fara för sig själv! :D

2010-02-15 @ 14:38:50
Postat av: oscar

din jävel snackar skit bakom min rygg vah??? vår vänskap är över :@

2010-02-15 @ 15:48:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0