Det får bli ett kort inlägg=)

Hejsan

Vad gör ni då?? Själv så väntar jag på att familjen annorlunda ska börja bara 10 min kvar.. Idag så har jag vart med min pojkvän vi spelade ''new super mario bros wii'' Det gick ganska bra=) Idag fyller A.I.K. 119 år (GRATTIS)=)K.l 15.00 15 februari 1891 på bibloteksgatan i stockholm kom Isidor på att han skulle grunda ett lag vid namn ''Almänna idrotsklubben'' Senare det året började alla förkorta det till A.I.K. Så det var så A.I.K. grundades.. (Isidor alla A.I.K.:are hyllar dig!)=)

Aja det var allt för mig Tjadå// Malin=)

 


Kommentarer
Postat av: Alicia

Ditt fån:P

2010-02-16 @ 15:37:54
URL: http://aliciahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0