TRÖTT!!

Oj vad rubriken talar. Jag är skit trött.. Hehe ska nog ta och lägga mig;) Men just nu så blir pappa 46 år. Grattis:D Han fyller år annandag jul, och klockan är över tolv, i och försäj så läser han ej bloggen men jag ville bara påpeka att han fyller år;) Jag fick ju grey's anatomy säsong 6 igår... Hehehehe, har bara två avsnitt kvar av 20, lite pinsamt;) Aja nu kommer jag snart att tuppa av god natt. För er som undrar så ska pappa få ett gosedjur av mig i födelsedags present, det var en jätte söt älg i affären och jag visste ej vad jag skulle ge honom så det kommer att bli en älg som han får nu snart på morgonen:) GOD NATT:)

 
Ville ej att det skulle bli ett bildlöst inlägg... Ursäkta suddig heten men det där är jag i en av mina bästa stunder;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0