Skulle hem till en och kolla på hokey

Hej alla mina fans;)

Rubriken pratar ut jag skulle hem till pappas kompis och kolla på A.I.K. hokey men tänkte: palla gå dit i den här kylan det tar ju 10 minuter att gå dit och det är typ 26 minus ute-.-  Imorgon ska jag köpa jul klappar och pynta granenXD Älskar att pynta granen:D Oh shiit det känns som att månen hatar mig den ljuser fett mycket in i mitt rum:/ FYYYYY!!!!! Det är obehagligt... Hehe e lite rutten i roten ibland;)

Sofia kom hem igår kl. 23.30, när jag och mamma väntade på att Sofia så hade vi ett litet Grey's anatomy maraton såg på två avsnitt från säsong 5 XD det var riktigt pang:D

Jag gillar att lägga ut bilder så här kommer en liten bild:D

 
Är man inte snygg;) Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0