Sims;)

Tjuuuu, Malla här imorgon smäller det. JULAFTON!!!!! Längtar men inte lika mycket som jag brukarXD Men idag när jag var i Jakobsbergs centrum så träffade jag Linda hade ingen aning om att hon skulle dit men jag träffade henne med mamma och syster;) Själv var jag där med Sofia jag köpte julklappar till min farfar och min farbror, sen köpte jag oxå födelsedags present till pappa som fyller år 26/12. Farfar ska få en magnet och min farbror ska få en pennaXD Pennan e lite speciell för det står bra egenskaper på denXD Sen har jag köpt till resten av min släkt på pappas sida tidigare:)

Men som jag skrev i rubriken så ska jag ta och spela sims nu adjö:) Men jag har en liten dålig nyhet jag har fått en liten skada jag skar mig med glas på fingret det svider som f*n;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0