Ps3 ska köpas på måndag:D

Hej på er:)

På måndag ska jag köpa mitt efterlängtade playstation 3 har äntligen råd:D

Men nu om min julafton: Först så vaknade jag och kollade om det fanns något i min present kalender. Det var en jätte söt liten tomte:) Sen så gick jag och åt frukost, kollade på grey's anatomy säsong 5, sen så bar det av till mina kusiner faster och farbror. När vi kom dit var det glögg och vi  barn la paket under granen. När vi var klara med det så var det dags för jul lunch det var korv, skinka, lax, sill (gillar inte sill), ägg, gris revben, ägg med romm. Och så var det en massa annat som jag ej kommer ihåg. När vi hade mat i magen så gick jag och min ena kusin (Oscars) rum och spelade på hans x-box något fifa spel. Det var kul men jag sög... Sen så blev kl 15.00 och det var dags för kalle anka. Sen när det var klart så kollade de vuxna på "kan du vissla Johanna" Medans vi barn spelade x-box. Sen så var det dags för fika min faster hade gjort en jätte god kanel kaka:) Sen så var det äntligen dags för julklapparna, som jag hade längtat... Jag fick en mus matta, en mascara, ett halsband, snabb och smart spel, twister spel, en dvd spelare till min tv, en munk jacka, madagaskar 2 på dvd, och GREY'S ANATOMY SÄSONG 6:D :D Älska!!!!!!  Sen så åt vi gröt, och efter det så spelade jag och Erica min andra kusin snabb och smart. Man allt roligt tar ju slut, vi åkte hem vid kl. 22.00 när vi kom hem så gick mamma och pappa och la sig. Hehe jag och Sofia satt uppe till halv 2 och kollade på 4 avsnitt av grey's anatomy säsong 6:D

Det var allt för mig nu är det dags för sims:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0