Neeej! Har fått hicka

Wee wee, jag har fått hicka:( Jobbigt läge ellerhur, kl. 18.00 ska jag hem till mamma och pappas  kompisar dom har två barn som är killar och den älsta är nio och den yngsta är 6 dom är jätte söta;)Oscar kommer också vara där:D:D Trevligt trevligt. Men just nu så kollar jag på titanic måste säga att jag inte är så mycket för romatiska filmer som dessutom är sorliga. Sport filmer, komedi filmer eller action filmer är bättre, hehe:D 

Aja nu ska jag kolla klart på filmen har precis kommit till att båten går under (bästa delen)...:D 

Adjö adjö 
 


Kommentarer
Postat av: Vican

SV till Linda: Aa :D

2011-01-01 @ 16:34:14
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0