Marie Antoinette

Jag tittade nyss på en film om henne, om jag får tycka till så var den inte så bra. Men man har iallafall lärt sig lite historia. Jag sökte på henne på wikipedia, det stod massor om fakta om henne där, men jag orkade inte läsa allt. Så om ni skulle på något sätt vara intresserade om hennes liv så klicka på den här länken.

Jag ska sova nu, så jag skriver troligen imorgon! (Jag har sakt till min mamma att väcka mig vid halv nio, egentligen så är det för tidigt tycker jag, men det är då hon ska iväg med Sara någonstans. Jag vill bara inte sova bort hela dagen)
Och det var inte imorgon jag skulle sova över hos Malin, det var på tisdag. Längtar.


Marie Antoinette målad, inte så svårt att se att det är målat


Och här är hon som ska spela Marie i filmen, ser ni någon likhet?




Kommentarer
Postat av: Vican

Hon e inte så lik :P

2010-12-27 @ 09:55:20
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0