Julen är över, men jag är glad ändå!

Rubriken stämmer helt och hållet. Det är planerat att jag ska vara med Victoria idag men jag äter frukost just nu. Höhö, jag vaknade halv tolv och sen var jag tvungen att umgås med råttorna ett tag, så nu äter jag frukost och väntar på att vattnet i duschen ska bli varmt! Det är lite konstigt att Victoria inte har polisanmält mig för saknad än, jag brukar inte vakna lika sent. Det är planerat att jag och Victoria ska ut och åka pulka. Vi kan ju inte vara inne dagarna i ända eller hur? Man ska ju passa på när det är snö ute fortfarande!
Och imorgon blir det kanske så att jag sover över hos lilla Malin! Det ska bli jätte kul att träffa den AIK: aren igen :) Jag har ju en julklapp till henne, som jag hoppas att hon blir glad för! :D
'
Förstås kan det inte bli ett bildlöst inlägg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0