Jag fyller år idag!!!!!!:D:D

Rubriken talar jag fyller år idag:)

Amanda, Erik, Matilda och Sara har grattat mig på sms, men Linda svarar inte ens på mina sms eller mina telefon samtal:(
Aja här kommer bilder på allt som jag har fått av mammas sida av släkten och mina föräldrar såklart:)
 
En tv:D Som jag kan ha på mitt rum, 22 tum;)

 
En klänning, kan vara bra att haXD

 

En tröja, jätte fin tycker jag:)

 

Ett par cykel byxor:)

 

En tröja, lite svårt att se på bilden att det är en tröja;)

 

Någon bok på engelska:) 

 
En maskXD

 

En bok som heter 5.

Jag fick också wii sport resort och 800 kr:)
Min släkt från pappas sida kommer vid 14.00 tiden idag så ska jag ha släkt kalas:)
Adjö



Kommentarer
Postat av: Vican

Niceiga presenter ;)

2010-12-18 @ 17:21:14
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0