Hej alla 35 läsare:D

Hejsan, nu var det dags för mig igen då:D Har ju tyvär inte bloggat mer idag för jag har varit lite upptagen med att köpa ps3:D:D:D Det började med att jag och pappa satte oss i bilen för att hämta Oscar, mamma kunde inte följa med först för hon var inte påklädd så vi hämtade Oscar sen så åkte vi för att hämta mamma för hon skulle hämta några glasögon på någon optik;) Sen så började vi på elgiganten men där så hittade vi inte buzz spelet vi hittade själva spelet men inte buzz, så då åkte vi till media markt och där var det slut, så då åkte vi till expert men där hade dom det inte sen gick vi in på siba och där fanns det inte heller... Då åkte vi till onoff och där fanns buzz spelet så då köpte vi det men inte själva ps3, så då åkte vi tillbaka till elgiganten:P Sen så hämtade vi pizza och åt hemma, sen så hjälpte Oscar mig att instalera och fixa internät på ps3 så nu kan göra allt som på en vanlig dator, fast det var jätte svårt att skriva så jag kommer nog inte blogga där ifrån-.-

Aja nu är det sims, adjö:D

 

Min lilla älskling, på tal om älskling jag måste slå in Lindas julklapp, adjö:)

 


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg ! Följa varandra på bloglovin ? :)

2010-12-28 @ 11:15:09
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Oscar

jag e fan ELITE

2011-01-02 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0