Fyller år imorgon:D

Jahap då talar rubriken igen, ja jag fyller år imorgon. 12 år:D
Idag på dagiset så höll jag en samling, dom har typ någon adventskalender så då ska man dra upp ett  namn ur en burk sen ska man läsa upp namnet. Sen ska man be den person som det blir att komma fram. Sen ska den få öppna en kista. Och då säger alltid läraren att tomtenissarna har viskat till mig på natten om vad jag ska lägga i kistan. Men jag visste ej vad det var i så jag sa att det var tomten som hade lagt i denXD, Har ej något liv:P 
 
SötisXD

Aja ska chilla runt lite nu. Adjö


Kommentarer
Postat av: Vican

Haha

Linda borde blogga nu också :(

2010-12-17 @ 20:47:29
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0