Dagis

Hej hej!
Jag praoar just nu på dagis, stressigt när alla barn vill ha en hezt hit en svampbob fyrkant dit, men jag gillar det;) Idag så var det en 1 ½ åring som stod och grät hela tiden för att hon frös sen så gick jag runt med henne lite och så blev hon jätte glad... Jag är såklart jätte stolt;) Och så skulle jag hjälpa en med att få på sig sin overrall (stavfel?) Sen när jag väl fick på henne den så var hon tvungen att gå på toan så då fick jag ta av henne overrallen och in med henne på toan... Det var jobbigt.  Men det blir inte lång tråkigt;) Det händer något hela tiden:)

Aja nu ska jag gitta Adjö


Kommentarer
Postat av: Vican

Du va väldigt nära, overall :)<3

2010-12-16 @ 20:28:58
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0