Tjohoo:D

Tja, vad händer?

Själv så ska jag bara skriva ett kort inlägg, för jag ska snart spela sims;)

Den här veckan i skolan har vart ganska rolig, eftersom vi typ slutade 1 varje dag utom torsdagen och fredagen...
Vi har lixom börjat med vanliga skol-dagar nu.. Aja vad ska jag skriva mer. (det händer inte så mycket i mitt liv).
Men typ om en vecka eller vad det var, så ska jag på bio med Erica och Amanda. Jag tror vi ska kolla på shrek den fjärde, men jag är inte riktigt säker;)

Iallafall idag ska jag på fotboll med min faster. Aik-Ifk. Hoppas verkligen att Aik vinner. (Dom ligger så långt ner i allsvenskan..

Aja Adios


Kommentarer
Postat av: tovis

hej linda å malin!

Super snygg blogg! kolla järna in min. Hur gammla är ni jag är 10?



Lycka till med bloggen!! host host jag är sjuk, TRÅKIGT!!!

2010-09-03 @ 09:19:19
URL: http://bulleribus.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0