Jag har vart hemma en vecka. Men har inte orkat blogga:)

Tjooo. Vad händer? 

Ja. I söndags så kom jag hem så jag har inte vart hemma helt en vecka. Men nästan:P. 

När jag var i varberg så åkte vi såklart till liseberg och varberg fun city:) Det ägde jag lägger ut bilder sen om det men nu ska jag blogga mer om min resa. Ja. jag kan börja med att vandrarhemmet som vi bodde i på Öland SÖG!. Vi delade toalett med andra. Där kommer jag aldrig bo igen. Men rästen på Öland var jätte trevligt:) Som tur var annars hade det blivit världens sämsta semester genom tiderna!Men så blev det inte:) Sen i Malmö så bodde vi stort men där kunde man inte göra så mkt på stan för vi skulle till mormor varenda dag.

Men igår iaf så var jag på grönan:) Det var inte så kul som det brukar vara för jag hade ingen kompis med mig jag var bara med mamma. Men det var trevligt ändå:) (Men nästa gång tar jag med mig en kompis:). Men det var lite lustigt jag träffade Tove och Angelica där lite snabbt. Vi åt på samma resturang. Så vi hejade på varandra:) Men jag känner inte dom lika bra längre.:(.

I onsdags så var jag på lands kamp sverige-skottland:) Det var väldigt trevligt jag var där med Oscar och pappa.
Jag var med Oscar tidigare på dan. Vi spelade wii. (Han blev sur när det inte gick som han ville).

Aja här kommer bilder från både varberg fun city liseberg och lands kampen. Glömde ta foton på grönan:P

 

Det var svårt att få bilder när man åkte en liten båt. Så jag fick bara två bilder från liseberg. För jag orkade inte ta foton på karusellerna.

 

Här har vi varberg fun city.

 

 
Det var jätte svårt att hålla sig kvar på den:P

 
Den där bollen var jätte jobbig. Det var kul men as jobbigt:P

 
Jag testade att krypa det gick ganska bra:)

 
Den här var det roligaste på hela fun city. Jag åkte den typ 20 gånger:)

 
Dom här vann jag:)

Nu kommer bilder från lands kampen. Det blev 3-0 till sverige:D

 
Det var coolt. För när man sitter och kollar på en match då är det alltid nån som trummar för sverige. Men scottland hade en säck pipa:)

 
Det var fullt med folk man kunde knappt komma ut:S

 


Kommentarer
Postat av: Vican

SV: Linda har berättat att du heter Olson! ;)

2010-08-15 @ 09:41:28
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0