Har vart med Linda idag:)

Tja, ja rubriken talar. Jag har vart med Linda idag.

När jag vaknade så tänkte jag gud jag har inge att vara med! Så då ringde jag till Alicia. Men hon var hos sin pappa:( Så då ringde jag Linda. Men hon hade sin moster på besök så vi kunde inte gör nåt fören klockan var tre:P Men sen kom hon klockan tre hit och så spelade vi wii och alfapet. Och sen åt hon middag här. Dock så bloggade vi inte:P

Imorgon så ska färga håret. Asså lite blondare. Jag har börjat bli rå hårig:O Så Erica kommer hit och färgar det:) Mamma sa att Erica var så bra på det och att hon själv inte var det:)

Aja nu ska jag gå in på msn


Kommentarer
Postat av: Vican♥

Kul, egentligen skulle ja kanske varit me Linda men ja va me Linnea istället

2010-08-17 @ 21:21:04
URL: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0