Blää...

Det blir nog ingen skola imorgon... Ett ord Blää! Helt otroligt att jag kunde bli sjuk dagen innan skolstarten:/ Jag orkar inte mer än att stirra på tv:n och kolla på bloggar på datorn. 

Att bro på ingenting: Jag sov inget i går kväll, det är nog feberns fel -.- Varför just jag? Varför kan inte gud straffa någon annan stackare i Sverige med feber och huvudvärk? Världen är så orättvis...
Och Vican, vi kan inte göra något imorgon. Även om jag kommer till skolan så måste jag hem direkt. Hoppas att du läser det här annars ringer jag upp dig. Komentera om du har läst ;)
Det är nyheter på tv, skojj! -.-

Förlåt alla läsare. Jag ville bara skriva av mig. Hoppas ni får en fortsatt bra dag! / Linda


Kommentarer
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

sv: tack så mycket ;)

2010-08-18 @ 20:23:20
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0