Är det sant?!

Har jag blivit mer intresserad av sport?! Eller? Kan det vara möjligt? Nåja, det kanske det kan... Jag ska ju kanske följa med Malin på en match ( vet dock inte vilka som spelar?).

Okej. Hur klantig kan man vara? En kille ringde och sa att någon på vår telefon hade ring honom
- Nej jag tror inte det, sa jag. Och sen bablade han på om någonting jag inte fattade och typ krävde att jag skulle svara.
- Blabalabal
- Va? (jag är korkad)
Jätte pinsamt, sen gick jag ner till mamma och hon frågade vem det var. Då sa jag att det var någon som hade ringt och frågat oj jag menar sakt att någon på den här telefonen hade ringt honom. Då var det ju självklart  att det var mamma som hade ringt honom av någon viktig anledning... Och jag frågade inte ens mamma om det kunde vara hon som hade ringt honom!? Jag var för korkad för det i den situationen-.- Det känns inte bra att göra bort sig...

Tillbaka till toppen helgen. Jag ska sova hos Cajsa på lördag och sen vid fem tiden på söndagen så ska jag åka med Malin på fotbolls match! :D Riktigt kul ska det bli :)<3

See you♥//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0