Vrikat foten...På rasten!

Hejsan,
Rubriken talar, som alltid, jag har vrikat foten och pappa har lindat(linda XD) in den i bandage(fel stavat?) och det gör oerhört ont...
Haltar lite men det är inte så farligt.
Det är varmt under bandaget och det är väldigt iriterrande det oxå.
Idag var jag med Malin och imorrn så ska jag vara med Alicia och kanske Malin oxå, hon kanske ska nörda framför sims om hon får arbetsliv, hon blev helt fast vid det när hon sovde över här så hon kanske ska åka och köpa det idag.
Men det var allt.

Gammal bild på mig när jag sitter på flygplatsen när jag väntar på planet innan eller efter vi har varit i tahiland, jag tror att det är efter för att jag är solbrun på bilden;P
Ska äta snart hejdå/ LINDA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0