Malin sover över idag!

Hej
Idag ska Malin sova över och hon ringer ungifär vid tio tiden, jag vet inte vad klockan är.
På mobilen går den jätte fel, på datorn en går den fel och väckarklockan...
går rätt, tror jag? Förvirad som en höna här menmen.
Ja hon är såklart inte klar vid tio tiden(jag trode inte heller att jag skulle vara klar vid tio tiden) så sen ska vi iaf möttas vid tunelln vid skolan med cyklarna:P
Jag har varit i sommarstugan och vi åkte hem en dag för tidigt, och jag var med Vican igår.
Jag har fåt bilderna från Thailand till min  dator och ni ska ju sälvklart få se dom.
Här är dom:

Jag och Sara på apberget:P



Som det står på skylten 396 treppsteg upp, 396 trappsteg ner...



En apa... Dom var allvarligt talat läskiga.



skumt kryp...


jag när vi äter på hägendas, glassen var jätte god:P


Konstigt nog är detta inte en slimeklump, det är fiskar.



Jag på någon festival, vi fick släppa ut en liten båt gjord av blommor och lite andra grejer.


Jag på en resturang.


här är båten på närmare håll.

Det var inte alla men jag lägger inte ut mer bilder idag iaf.
Nu ska jag bara vänta på att Malin ska bli klar sen så ska vi möttas vid tunelln.
//Linda<3


Kommentarer
Postat av: Paloma

Du måste ha trivs vid apberget!

Det där va typ babianer...

Men om du lämnar en söt komentar så kanske kan du bli veckans sötnows!

Lycka till!

2010-04-09 @ 19:09:41
URL: http://sweeetiehz.blogg.se/
Postat av: Paloma

Dom där fiskarna såg vi väll på den där tavlan i skolan?

Aja men ge en SÖT komentar kanske ni blir Veckans sötnows!

2010-04-10 @ 12:24:46
URL: http://sweeetiehz.blogg.se/
Postat av: Cajan

Fina bilder på dig och dom var också coola bilder så du vet det.

2010-04-13 @ 16:02:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0